Saturday, September 02, 2017

Roh Jahat Penjaga Tandas

Semalam aku kantoi! Kecekapan selama ini telah dipersendakan oleh tandas petronas. Entah macam mana skill yang bertahun aku ada tidak lagi boleh diguna. Aku memulas tombol pintu tandas untuk keluar. Tapi pintu itu tetap pejal dan kejap, aku terkurung di dalamnya. Ahh, hantu tandas ini mungkin ingin memainkan aku. Sudah lama aku tidak menajamkan ilmu ini dengan asam limau asap kemenyan. Mungkin kerana itu aku diduga! Ingin sekali aku menjerit melontar suara meminta tolong, tapi suara tersekat dengan bermacam andaian. Entah semangat dari mana, aku memanjat dinding tandas dan turun melalui bilik sebelah. Nasib baik 11.30 malam, tandas tiada orang langsung. Nah, aku berjaya menentang hantu jahat itu!

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...