Sunday, April 30, 2017

Mustahil Tak?

Kalau aku cakap, aku dah jumpa cincin jin, yang apabila digosok akan mengeluarkan asap lalu membentuk tubuh jin lalu menjadi jin, mesti korang tak percaya kan?

Jin tu pulak boleh disuruh-suruh! apa sahaja yang korang suruh buat, dia akan buat! Nak suruh hantar gi Disneyland Tokyo, dia boleh hantar. Nak suruh hantar gi semayang kat Masjid Mekah di kata Zam-zam alakazam je! Nak ajak gi skoding pun dia boleh buat, tapi sebelum tu dia kata dosa kau tanggung ye! Mesti korang tak percaya

Kalau aku cakap aku dah jumpa perigi Qarun, mesti korang tak percaya kan? kan? tapi perigi ni dekat je dengan korang. Korang bukak balik je cerita Qarun tu sebelum dia jadi kaya. Korang mesti tak caya kan? kan? kan?

Tak pe la, 

No comments:

Post a Comment