Monday, February 01, 2010

Ini Kerete Wife Aku

Sejak jadi student, seminggu sekali aku pasti turun ke PR dengan kereta aku. Kali pertama turun sana selepas registrationh ialah dengan bas. Tapi aku tak leh tidur lena dalam bas sebab penyakit aku. selalunya bila jer nak travel perut aku akan meragam. Tak kira lah nak naik bas ke, kete ke, flight ke, pasti perut akan meragam, semacam rasa nak itu... Tapi selalunya rasa jer, tak pernah pun, kalau ada pun kecil-kecilan ajer. Tapi perasaan lahaau ini amat menganggu konsentrasi. Mulai saat itu aku berazam dan bersumpah akan pergi ke PR dengan kete sendiri.


Oleh sebab itu, wife aku pun beli kete kecik satu untuk kegunaan sendiri bila aku ke sana. Dia selalu berazam supaya kete ini akan bertukar menjadi Nissan Lattio satu waktu nanti. Semangat itu lah yang memaksa dia memandu viva ini!

Aku snap skeping dua gambar ketika ia sedang cantik molek dan cute-mute.



5 comments:

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...