Wednesday, July 06, 2011

aku benci speedtrap

sehingga semalam, untuk tahun 2011, aku sudah dapat 4 saman, dan semuanya sudah settle. Aku menjangkakan aku 2 saman lagi akan menyusul. Bermakna, secara kasarnya RM300 lagi akan terbang jika aku bayar dalam tempoh 15 hari.

Yang paling best ialah, selepas sejam aku memandu 70 km sejam. tetiba dah hampir dengan tempat speedtrap, aku pun pecut, sebab aku ngantuk. dan aku dapati aku telah diperangkap! Apa salah ku.

Aku terfikir jugak untuk mencari anti-speedtrap atau speedtrap jammer, tapi kita bukan kat US, seme bende buat belakang rumah je dan jual secara online.

ahhh, cakap banyak tak guna, kete aku dah nak kena mandi bunga and air yasseen lagi sekali. Aku benci speedtrap!

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...