Monday, October 13, 2014

Hujan , Sesat dan Seorang Amoi Yang Merokok

Cuaca tidak begitu baik, semua penumpang diminta berada di tempat duduk masing-masing dan memasang tali pinggang keledar , bunyi suara dari speaker kapal terbang yamg aku naiki, aku memandang ke tingkap, sekali sekala bila lampu sayab kapal terbang berkelip, aku lihat titik hujan berkabus berebut untuk jatuh. Aku dapat membayangkan, hujan diluar sana sangat lebat. Sekali sekala kapal terbang bergegar  kuat. Kadang-kadang ia turun mendadak membuat perut terasa geli tanpa raja lawak.

Aku terus memejamkan mata kerana aku memang rasa mengantuk, malam tadi aku tidur sedikit lewat kerana melakukan explorasi linuu. Jadi peluang ini, aku ambil untuk melayan mata yang mengamtuk. Setiba di KLIA 2, aku rasa ia sedikit lewat, Ini kali pertama aku tiba ke KLIA 2, jadi aku sedikit lambat mengatur langkah kerana berjalan sambil melihat sekeling serta membaca arahan/papan tanda mencari arah ke tempat pengambilan bagasi. Akhirnya, dalam kessusahan yang senang itu, akhirnya aku sudah berada di dalam perut bas menuju ke KL Central.

ahhhhhhhhh ngantuk ah.. lain kali aku sambung....

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...