Wednesday, October 29, 2014

Proton Iriz

Proton Preeve sudah lama aku reject kerana rekabentuknya bukan kesukaan hati. Tambahan pula ia kelihatan "fesyen lama". Jadi aku tidak terus kepada perincian, kerana pandang pertama tidak memberikan cinta padaku. Kini aku cuba mencari kelebihan terperinci yang ada pada supreme setelah aku sukai ia pada pandangan pertama. Aku berulangkali membaca spesifikasi proton supreme dan semakin lama ia semakin menusuk ke dalam hati. Walaupun lebih mahal dari vios dan city, aku masih belum punyai alasan untuk menolak piihan hati ini. Namun, satu ketika aku terpandang pandangan depan sebelah menyebelah dengan prevee. Aku terkasima. Ia serupa dan cinta ini aku campakkan pula kepada Iriz.

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...