Friday, January 15, 2016

Banyak Cerita

Tahun baru menjelma, dan aku punyai banyak sekali cerita di dalam jiwa.

Mungkin cerita tentang pakcik berseban bawak kereta laju bangat!

Mungkin juga ibu budak yang bebas parking di kawasan sekolah menunggu anak sehingga menghalang lalu lintas, sedangkan anak mereka ingin dididik supaya menjadi manusia berhemah!

Bahkan aku juga punyai cerita tentang cinta yang susah sekali untuk dirungkaikan terutama apabila seakan angin menerpa badan dan rambut ku punla mula mengerbang ketika aku teringat kepada seseorang. Bahkan aku masih berfikir banyak kali untuk menceritakan kisah cinta ini.

Kadang-kadang aku juga diusek mimpi bertemu dingan "female elves" yang cantik jelita. Bahkan aku jatuh cinta lagi, mungkin bersambung juga dengan cerita cinta di atas.

Antara cerita sendiri, aku banyak juga mengelamun ke alam fantasi lain, seperti elves di atas, mungkin kerana itu aku selalu bermimpi tentang elves, nasib baik aku tidak bermimpi ditiduri oleh orc!

Dunia yang nyata ini aku pun banyak mengalami cerita, yang pastinya banyak sekali kerja yang perlu diselesaikan!

Nanti aku ceritaka perincian cerita tersebut di atas!

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...