Tuesday, January 26, 2010

SwissCash! Apa hal?

Aku terbaca dalam paper "pricewaterhouse (PWH)" dilantik sebagai pengurus kepada projek pemulangan balik wang pelabur dalam skim swisscash (SC). Aku terkeliru!

Aku tidak faham tendang terajang permainan ini.

Swisscash dikatakan scam atau spam. Maknanya dia adalah penipu. Penipu/pembohong mesti kena dakwa. Dan jika didapti bersalah, hukuman yang setimpal harus dijatuhkan. Itu yang aku faham!

Tetapi, jika, perbincangan sudah diadakan diantara pelabur dan pengelola, maka, permainan ini sudah menjadi benar. Jika ia benar, dimanakah kesilapan dulu sehingga ia diharamkan!

Aku tertanya-tanya, kenapa swisscash sangat baik hati untuk memulangkan duit yang telah ditipu. Dan price water house pulak dilantik sebagai agen. Siapa yang akan bayar kepada pwh ini? kerajaan? pelabur, sc? aku semakin lemas dalam permainan ini.

siapakah sc ini sebenarnya?


1 comment:

DIY1000 - Panasonic Water Pump

  Haaaaaaa kat atas tu, adlah dua bende yang aku amik dr atas dan diganti dengan yang baru. Yang biru tu namanya tangki tekanan tinggi. Ada ...