Tuesday, November 09, 2010

Tepon Nokia Baru


Selepas puas merayau-rayau dalam myden selama beberapa hari. akhirnya, aku beli satu telefon baru jenis nokia bernombor 2690. Telefon ini bukan lah yang canggih sangat dengan pelbagai aplikasi yang tuan punya sendiri tak pernah pakai (pengalaman aku ni!). Ia hanyalah sebuah telefon bimbit 'bodoh' (lawan kepada pintar), tapi tidaklah bangang.

Cukuplah untuk membolehkan aku membuat panggilan, send sms,mms and yang seangkatan dengannya. Sambil-sambil tu, dia juga mempunyai aplikasi mplayer untuk memainkan bunyi-bunyian mp3 serta dilengkapi juga dengan sambungan bluetooth serta USB. Disertakan juga dalam set ini ialah 2GB memori. Wow banyak tu! 1 GB thundrive aku pun tak penuh-penuh lagi apa lagi 2 GB.

Cukuplah untuk aku menjadi rakyat biasa dengan kos RM280 kerana katanya (salesgirl) tu, ini adalah salinan zitron!

Gambarnya ada di bawah aku rakam dengan laptop web kamera kerana kamera canon 550dyang aku beli kat jepun tu masih lagi dalam perjalanan pulang. Dengo citer dah ada kat Pekan, Pahang!

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...