Thursday, December 16, 2010

Nama

Nama samaran ku ialah Blaize.
Dalam dunia net aku dikenali sebagai ih8urface.
Dalam tentera aku dikenali dengan code Grey Cat.
Dalam operasi aku diberi nama Racing Shadow.

Kalau aku seorang Jepun namaku ialah Kuroda Kazima
Kalau aku seorang Russia namaku ialah Alexei Makarov
Kalau aku seorang Latvia, namaku ialah Raivis
Kalau aku seorang Romania,namaku ialah Gabriel
Kalau aku orang Sweden namaku Tor Leif Getingmarmelad
Kalau aku orang Czech nama aku ialah Pavel
Kalau aku orang German nama aku ialah Maximilian Gimm
Kalau aku orang Estonian namaku ialah Reimo Kallaste
Kalau aku orang Amerika keturunan itali nama aku ialah Christopher Amaretti

kalau dalam Lord of the ring, aku adalah seorang elf yang bernama Talyriel Morningpath
Kalau aku seorang Gnomish namaku ialah Cabiil Megarotate
Dalam dunia Naruto aku dikenali sebagai Jiraiya Uzumaki

Kalau aku adalah sebuah autobot namaku adalah Trail Magnus
Sebaliknya kalau aku sebuah decepticon namaku ialah Trail Short

Kalau aku seorang jahat, aku di gelar Fat Bandit,

Kalau aku band rock aku adalah Bite Steadfast,
Kalau aku band pop aku adalah Calorie Starstruck
Kalau aku band indie aku adalah Serene Atlantic

Ah. nama ku lebih indah dari semua itu



No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...