Thursday, March 17, 2011

Ketidakpastian

1. Semalam pergi Paka, kunci tertinggal dalam bonet, tengok pomen buat kerja dengan rakus sekali pada 2 minit pertama. Aku memutuskan untuk mengambil kunci pendua di kuala terengganu, sebelum tingkap/pintu keretaku remuk/teruk dikerjakan. Lantas aku memulakan misi yang 'teruk' ini dengan kereta pok lang. Alhamdulillah, pukul 11.45 malam, aku sudah kembali sampai rumah dengan keretaku.

2. terima surat dari BSN. Alhamdulillah, aku menang sijil simpanan premium, tempat ke enam setelah menyimpan sijil yang bernilai RM100 itu hampir 10 tahun :D. Aku akan terus 'penyimpanan" sijil itu sehingga mati!

3. Kerja setiap hari semakin banyak kerana aku baru pandai berfikir!

5. Arghhhhhhhhhh! 5 hb April presentation......

2 comments:

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...