Wednesday, March 09, 2011

November Rain

Itu tajuk lagu november rain oleh GNR. Sebentar tadi, ia baru diputarkan oleh Radio Sinar. Kebetulan ketika itu aku sedang memandu. Dan, Sinar adalah stesen wajib dalam kereta wife aku. Secara tidak langsung, aku kembali mendengar lagu ini. Sememangnya sudah lama aku tidak melayan kerenah 'ROCKS' yang ada dalam diri aku ini. Lagi pun, lagu ini tidak membawa apa-apa makna dalam kehidupan aku. Cuma aku suka bab gitar solo yang dimainkan oleh Slash. Pada pendapat aku, memang 'tangkap leleh'. Dan sama seperti waktu-waktu aku 'ROCK' dulu, sekali lagi aku tenggelam dalam asyik itu. Nasib baik aku dah awal-awal lagi solat isyak, kalau tidak solo ini sudah boleh dikira haram.

Entah kali yang keberapa, mungkin yang ke 43, player aku masih mengulang-ulang solo yang aku 'cut' sendiri ini dan aku masih tidak bosan mendengarnya.

Malam yang bertambah larut dan sunyi, menambahkan lagi kesyahduan dan meningkatkan asyik aku.

Ah! Lagu ini memang tidak membawa apa-apa makna dalam diri aku!

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...