Thursday, June 16, 2011

alahai telefon bimbit

senibina telefon bimbit hari ini yang dilengkapi dengan pelbagai aplikasi menjadikan telefon bimbit sebagai alat serbaguna yang sangat canggih. Sepertimana yang diigaukan oleh ramai orang. Telefon bimbit telah menjadi pembantu peribadi yang sangat setia. Ditambah pula dengan selitan aplikasi mainan mp3 dengan keupayaan ingatan yang agak besar, menyediakan telefon bimbit sebagai personal entertaiment device (PED). Telefon bimbit hari ini juga dilengkapi dengan bateri yang boleh bertahan sehingga 24 jam jika digunakan secara terus menerus. Semua keupayaan ini menjadikan telefon bimbit seolah-olah rakan karib yang mengetahui semua profile pemiliknya.

Tapi malang sekali jika, dalam kedudukkan selangkah di antara satu sama lain, dua orang sahabat saling mendengar lagu kegemaran masing dengan menggunakan loudspeaker. Aku rasa itu sudah menjadi sebuah pasar malam yang meriah. Aku rasa hak personal aku untuk berada dalam keadaan tenang sudah dinodai!

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...