Monday, March 29, 2010

Jangan Pandang Belakang

Selepas mengambil duit di CIMB KT, aku melangkah meninggalkan tempat tersebut. Sebelum sampai ke tangga aku terasa angin memuncak diperut dan perlu dikeluarkan, supaya tidak muncul penyakit lain kemudian hari.

Sebelum menuruni tangga, aku pun berdiri disitu sambil memandang keadaan trafik hari sabtu yang sedikit sibuk dari hari hari biasa. Angin kembali memuncak diperut minta dilepaskan.

Sememangya, perjalanan jauh selama 8 jam semalam menyebabkan perut ku berangin, sebu dan tidak selesa. Ini perkara biasa apabila aku travel.

Aku pun menoleh kiri, kanan dan belakang. Setelah aku amat pasti tiada orang aku pun melepaskan apa yang terbuku diperut. Amat panjang dan perutku kembali sedikit selesa.

Aku kembali memandang belakang, seorang lelaki yang baru selesai mengeluarkanwang berada di pintu bank tersebut sambil tersenyum memandang aku.

Aku buat-buat tidak tahu!

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...