Thursday, March 25, 2010

Masterpiece

Ini adalah hasil orang-orang yang bersemangat tinggi dan tidak hampa. Gigih dengan daya usaha, berkeyakinan, mempunyai kemahuan yang tidak boleh digugat, mampu berinteraksi dengan baik. halangan hanyalah ilusi. bersepakat. kuat bekerja. mengikut jadual. menepati masa. berinspirasi.

Akhirnya lahirlah:

AspirasiParagon Edisi Ke2


***lagu "I Always Love You" dendangan Vanessa May sedang berdegung di dalam telinga kerana aku pakai headphone.

***Siang tadi aku di tahan oleh supervisor!
Terimakasih Prof kerana mendidik aku....

2 comments:

  1. hoh tentang aspirasi akan diketengahkan kepada barisan MT yang baru. biar edisi yang ketiga wujud

    p.s mereka tampak lebih berminat mahu menaikkan nama comtech secara bersungguhan. aku yakin mereka mampu :D

    ReplyDelete
  2. Aku pun yakin mereka mampu. Sekarang terserah kepada mereka untuk mempercayai kemampuan mereka. Kalau "dikesampingkan", entahlah!

    ReplyDelete

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...