Monday, March 22, 2010

now broadband@maxis

sebentar tadi duit dah terbang sebanyak rm150 untuk pendaftaran baru maxis broadband. aku amik package 3 GB dengan modem. Tempoh percubaan adalah 7 hari. Kalau aku memulangkan device dalam masa 7 hari duit akan dipulangkan.

Buat masa sekarang aku sedang belayar dengan broadband@maxis. performance sekarang sangat menyakitkan hati. Maxis masih berwarna hijau, bermaksud GPRS. Manakala modem broadband@celcom kat usb sebelah sedang berkelip-kelip biru (tandanya 3G).

Aku rasa macam x puas hati jugak dengan broadband@maxis nie. tapi aku sabor jer dulu. broadband@celcom masih belum di disconnect kan.


tengok siapa yang kena samada maxis @ celcom @ aku!

2 comments:

  1. update pukul 12.45: celcom masih lagi mendahului buat masa sekarang, dengan api birunya.

    maxis belum lagi biru masih lagi dengan kehijauannya

    ReplyDelete
  2. update:
    di parit raja alat ini berfungsi dengan tangkas sekali bahkan aku rasakan ia lebih pantas dari celcom.

    tapi sayang, aku bukan full time di parit raja

    apakah harus ku buat pada alat ini?

    ReplyDelete

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...