Saturday, June 26, 2010

Desa Anthurium Apartment



Setibanya di desa Anthurium aku terus menelefon "encik" yang incharge pada hari tersebut.


Beberapa minit kemudian beliau tiba, rupanya "encik" yang aku panggil itu ialah seorang perempuan yang lelaki. Aku terus membetulkan panggilan dan meny
elesaikan hal-hal berkaitan dengan penyewaan. Baki RM400 terus dibayar lungsum dan resit dikeluarkan, pintu apartment dibuka, dan aku terus ditinggalkan dengan pesanan "jika ada masalah sila telefon".



Apartment ini boleh dikatakan cantik dan berada di persekitaran yang cantik.


Pokok buah limau dan pokok bunga-bunga tumbuh segar dan berbunga amat cantik sekali. Mungkin tidak akan subur sebegitu jika di tanah rendah.

Apartment 3bilik disediakan dengan semua peralatan asas untuk memasak seperti dapur, pinggan mangkuk serta periuk. Apartment ini dikatakan untuk muslim guest sahaja, jadi aku lebih confident menggunakan peralatan yang disediakan kat situ.


Selain dari katil kembar dalm setiap balik, 2 bilik utama disediakan juga satu katil bujang. Di samping itu, ada 3 lagi tilam double yang boleh dibentangkan di ruang tamu.

Penginapan di sini amat selesa sekali.


No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...