Tuesday, June 18, 2013

my dell laptop

Kenapa, setiap kali aku bekerja dalam tekanan, laptop yang aku gunakan seakan-akan lemah tenaganya, pening mindanya dan lari settingnya.

Kadang-kadang  dia menjadi hang dengan kekerapan yang melampau ( x pernah hang pun sebelum nie), kadang-kadang ada screen biru ( pun x pernah berlaku), lambat nak load-satu satu bende tu (puah/bosan aku menunggu), system user folder dan libraries dalam windows 7, kadang-kadang buat aku pening kerana kadang-kadang aku tertukar antara 2 folder tersebut.

bukan sekali bahkan banyak kali kurasakan kerana dia kini adalah sebahagian dari aku. Aku merasakan apa yang dia rasa, tapi aku tak tau mengapa jadi begitu.

ntah lah...


No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...