Monday, April 26, 2010

My Dear Enemy

Hari ini hujan sangat lebat, jadi seperti biasa, astro akan menimbulkan masalah tidak menerima siaran dengan baik. Jadi untuk mengisi ruang-ruang kosong antara aku dan jiwa ku kerana aku juga seperti Amalina 20A perlu membaca didepan TV supaya seolah-olah aku ditemani dan diperhatikan jika aku tidak memberikan tumpuan. Jadi aku mainkan sebuah dvd korea yang bertajuk "My Dear Enemy".



My Dear Enemy ialah kisah sepasang bekas kekasih, dimana silelaki mempunyai hutang dengan si perempuan. Kisah yang berlaku dalam tempoh 24 jam ini merujuk kepada adegan bagaimana si lelaki membawa siperempuan menemui kawan-kawan si lelaki untuk menyelesaikan hutang beliau.

Filem ini lakonan Ha Jung Woo (lelaki) dan Jeon Do-Yeon (pempuan)

Amat menarik. Boleh letak rating 7/10. Kat kulit dvd nie ditulis

"An unforgetable day for a couple old flame, she comes to him because of duns..."

ps: gambar aku letak versi korea tak de tulisan rumi pun

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...