Tuesday, February 08, 2011

Musim Itu Sudah Kembali!

Sudah banyak SMS serta email yang aku terima mengingatkan aku tentang tarikh itu. Tetapi paling banyak adalah SMS. Tidak cukup mengingatkan aku tentang tarikh itu melalui telefon bimbit, ia juga menggunakan saluran kedua iaitu talian broadband ku ini.

Membaca berulang kali pesanan-pesanan serta peringatan-peringatan yang sama yang kerap kali masuk membuat hati jadi lembut. Teringin juga menempah hotel lima bintang untuk menyambut tarikh itu serta jemputan makan malam.

Tiba-tiba aku teringat cerita-cerita sedih dan sadis, baby yang di makan anjing, baby di dalam longkang dan pelbagai kesadisan lain. Aku mual dan aku ingin ingatkan jauhkanlah minda dari ingatan tentang tarikh itu dan jauhkanlah dari zina!

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...