Sunday, March 29, 2009

Maaf, Aku tidak Mahu

Aku ingin mohon maaf kerana aku sudah berani berkata tidak! Aku tidak segan lagi menyatakan aku tidak mahu kepada sales man yang datang mempelawa di pejabat aku. Aku sudah tidak malu lagi untuk berkata Aku ada kerja untuk diselesaikan! 

Maaf aku mohon. Aku bukan mahu kurang ajar. Aku masih lagi melayu yang punyai budi perkerti. Tapi budi pekerti ini memang selalu disalah guna. Aku sering terperangkap dengan keluhuran budi perkerti diri sendiri.

Mohon maaf, aku bukan berniat mahu mengasari kamu semua, aku tahu kamu mencari rezeki sendiri. Tapi aku pun punya kemahuan dan kehendak.

Mohon maaf!

2 comments:

  1. macam mana ada salesman masuk U ?

    adakah ada "lesen"?

    ReplyDelete
  2. itulah yang menjadi persoalannya. Semua orang bebas keluar masuk ke dalam universiti. Atas apa sahaja alasan. semua orang boleh masuk dan meronda ke dalam universiti.

    tetapi niat orang yang masuk ini lah yang tidak diketahui. Sepatutnnya adala surat kebenaran untuk orang-orang ini melakukan apa-apa aktiviti dalam universiti

    Tapi nasib baik aku sudah pandai berkata tidak mahu pada saat pertama diaorang masuk ke bilik.

    ReplyDelete

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...