Wednesday, December 23, 2009

Biz Hari Ini

hari tu aku ada iklankan 2 bende aku nak jual dalam mudah.my. Malam tadi ada seorang brother tu beria-ria mintak tawar harga batery. Aku pulka kebetulan pula dah nak tido. Jadi selepas ditimbang-timbang aku pun setuju.

Hari nie, aku tunggu brother tu di tempat yang dijanjikan, aku bawak bersama kamera olynmpus yang dah rosak tu dengan komponennya sekali. Bila brother tu sampai, aku pun promote sekali xd ram! Tanpa berfikir panjang brother tu mintak 70 ringgit dua perkara tu. Aku pun sama! tidak fikir panjang terus setuju jer. Cuma ku pesan kan kat brother tu, kalau ada gambar apa dalam xd tu, delete je lah

bimbang jugak aku!

*****************

Falsafah aku tentang biznes rupanya amat betul.

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...