Friday, August 21, 2009

Marhaban Ya Ramadhan Al Mubarak

Selamat datang Ramadhan Al Mubarak
Terimakasih pada mu Tuhan, kerana
sekali lagi aku bertemu bulan yang penuh rahmat ini

Hari ini aku mohon ampun daripada MU di atas dosa-dosaku
hari ini aku mohon ampun daripada semua hamba-hamba mu di atas dosa-dosaku
hari ini aku ampunkan semua dosa-dosa semua hamba MU ke atas aku

KAU kuatkan semangat ku untuk mengisi waktu di setiap hari ramadhan dengan puji-pujian terhadap mu dengan bacaan al-quran.

KAU kuatkan tubuh badan ku untuk memenuhi waktu malamku dengan qiamulai yang berpanjangan.

Izinkan aku bertemu dengan malam yang penuh keberkatan itu.

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...