Tuesday, July 21, 2009

Tulang Anjing

Ketidakselesaan telinga mendengar bunyi menge yet- ngeyet, aku bawa kereta ke kedai tayar untuk diuji tulang anjingnya juga absorbernya. Setelah berpuas hati, jawapan yang diterima ialah tulang anjing sudah jem. Argh duit lagi. Mereka menawarkan aku tulang anjing warna hitam dengan harga 45. tapi aku sudah ada pengalaman dengan tulang anjing yang berharga sebegitu, kali ini aku nak beli yang mahal dan tahan sikit, jadi aku pun beli sepasang yang berharga rm75 satu. Selepas tawar menawar aku diberi harga RM135.

Bawak kembali ke kedai tayar anak tokey kedai tayar asyik memperli aku kerana aku tidak beli yang ditawarkan tadi. x per, aku pekakkan je telinga.

Upah untuk pasang 35 dan upah untuk buat allignment 35.

jadi hari ni terbang lah RM200

jumlah semua : RM773 + Rm200

= RM 973.00

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...