Thursday, April 23, 2009

Dalam Istikharahku

Ya Allah, Sesungguhnya aku manusia yang melampau! Aku memohon itu dan ini kepada Mu. Aku memohon segalanya kepada Mu mengikut hawa nafsu ku. Tetapi aku tidak pernah peduli apakah yang aku pohon itu sesuai dengan tubuh badan ku? Aku mohon keampunan mu Ya Allah di atas kealpaan aku ini.

Ya Allah, yang maha mencipta, yang menciptakan manusia dari segumpal tanah, dan zuriatnya dari setitis air mani. Aku mohon Engkau tunjukkan aku jalan yang lurus. Berikanlah kepadaku yang terbaik di antara pilihan-pilihan yang ada, sesungguhnya Engkaulah yang maha mengatur akan sesuatu. Engkau yang memberikan rezeki kepada ku.

Ampunilah dosaku. Ya Allah. Amin

No comments:

Post a Comment

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...