Thursday, June 11, 2009

Alice in the wonderland

Aku megalami sebuah mimpi yang aku sebut sebagai "Alice in the wonderland". Aku tidak pernah bermimpi yang sebegitu indah dan menyeronokkan. Penuh dengan adventure yang terisi dengan hantu-hantu dan magik. Tetapi aku tidak takut bahkan keseronokkan paling maximum terasa di hati.

Antara yang aku ingat ialah, perjalanan mencari sebuah kedai makan di sebuah lereng gunung berjumpa dengan magician yang menyumpah moto berkuasa besar menjadi basikal budak-budak dan penjaga kedai yang tiba-tiba bertukar menjadi hantu yang sedikit pun tidak membuat peluh aku terpecik.

Terbangun sekitar pukul 3 pagi, aku beristighfar. Tiada seram terasa bahkan aku tersenyum dalam kebingungan. Ah dejavu!

2 comments:

  1. hehe..same la..saya pun mimpi seram gak ari tu..mmpi predator serang..fuh..dasat...bgun2 berdebar...hehe

    ReplyDelete
  2. syafia : mana ada sama, saya punya x seram tapi enjoy

    ReplyDelete

Pasang Pelayar

 1. Kalau ikut kamus dewan, istilah install diertikankepada pasang, iaitu memasang perkakasan dan perisian ke dalam komputer. jadi dalam kes...